no theme - headess
My personal blog “Dots to Lines”: Dots to Lines
Theme: Headline (I PR a seo improvement on this theme)
We just moved our local news outlet to Ghost(Pro). I customized Source to sort the calendar events and called the resulting theme “Roscoe.” We have published thousands of articles and events over the past 4.5 years and have 2,300 subscribers. Our website has about 35,000 regular visitors each month.
Love the website and the customized layout! Keep up the good work!
Local micro-journalism site:
heya, mine site is called Hidden Files
Theme is the standard Casper.
I’m using the Bold theme by Eduardo Gomez https://bold.eduardogomez.io/
i am passionate about Ghost CMS and SEO optimization.
GhostSEO.org Sharing tips, tricks, and insights to help creators unlock their website’s full potential.
Eu tenho vários sites e portais de notícias, porém, todos com Wordpress, a pouco tempo conheci o Ghost, e sinceramente, queria ter conhecido antes, pois ele é simplesmente sensacional!
Estou agora trabalhando para migrar todos meus sites Wordpress para o Ghost, é um desafio muito grande, pois só em um dos meus portais de notícias eu tenho mais de 100 mil artigos, fora os outros sites, que totalizam em pelo menos 10 sites ao todo.
Eu trabalho com sites há mais de 8 anos, desenvolvendo, escrevendo artigos, trabalhos de SEO, publicidade e muito mais, é simplesmente sensacional trabalhar com sites, e é impossível não se apaixonar pelo Ghost!
Vou deixar alguns aqui, e espero que acompanhem a migração!
Esses são alguns deles:
Portal G7 - Notícias do Brasil
Android Final - Site de Tecnologia do Brasil
Obrigado pela oportunidade,
Elton Ciatto